marți, 3 martie 2015

Parinti de parinti......

Desi mai sunt multe de spus despre escrocheriile lui Lica Chitcan si cum opereaza pentru a obtine ce isi propune, ma opresc un pic de la postarile din  seria "experienta bate inteligenta" si
ma axez azi pe copii si parinti.....

De mai bine de 33 de ani lucrez cu copii, de la prescolari, la adolescenti. Am fost nevoita sa fac diferite cursuri in  psihologia copiilor, am fost martora politiei in relatarea abuzurilor fizice si psihice fata de copii. Meseria de parinte nu vine cu instructiuni....unii o au instinctiv, altii nu. Unii fac greseli majore, poate din necunostinta de cauza, altii pentru ca asa au vazut in familia in care au crescut .....Stiu cu certitudine ca: majoritatea copiilor nu asculta de sfaturile verbale ale parintilor, dar sunt ok sa urmeze un idol, sau sa observe actiunile parintilor....ii poti spune copilului sa nu fumeze, dar daca tu fumezi, nu numai ca nu te va asculta, dar va ignora chiar si alte sfaturi pe care, din dragoste , i le dai, pentru ca in fatza lui , tu nu mai ai credibilitate....citesc pe facebook tot felul de slogane " traieste viata, ca nu luam cu noi averi, etc. etc" Adevarul e ca, o data ce ai copii, toate actiunile noastre TREBUIE indreptate catre ei....nu numai "pana merg la scoala, sau pana se casatoresc" ci toata viata, pentru ca ei raman copiii nostri toata viata. 
Cand am aflat de Cristina Cioca, am incercat sa iau legatura cu ea si sa ii spun povestea mea, sa invete din ea....mi-a trimis un e-mail in care ma sfatuia sa nu "divulg" "picanteriile care au fost intre mine si Lica Chitcan....Intre mine si Lica Chitcan nu au fost picanterii, a fost o relatie bazata pe minciuna si manipulare, o escrocherie din care el a castigat 5000 de euro. Nu am avut amanti la viata mea si tot ce am crezut ,ca este intre mine si el, e o relatie sincera, bazata pe sentimente reale, care au existat de pe vremea adolescentei ...Daca as fi stiu ca a avut o lista lunga de relatii si ca se ocupa cu astfel de inselatorii si abureli  i-as fi taiat avantul de la inceput..Cristina Cioca, eu nu mi-am adus amanti in casa si nu mi-am folosit fetele in a-mi rezolva diferite divergente cu barbatii cu care am avut o relatie, cum ai facut tu....cand am aflat ca fiica ta, cea mare, a preferat, dupa divort,sa sta la tatal ei, mi s-a parut un pic dubios...apoi, am fost informata ca iti aduceai amantii in apartament de fatza cu fetele....oare te-ai intrebat vreodata ce a simtit fiica ta, cand dimineata, dadea nas in nas la baie cu amantul in izmene??? Eu am o casa cu 4 bai si nici asa nu mi-as permite sa imi aduc amantul/ concubinul in casa ( si fetele mele sunt majore, la casele lor, nu minora ca a ta!) Ce impresie crezi ca isi va face fiica ta despre relatii si despre barbati, cand va realiza de  cata manipulare  e in stare Lica Chitcan??? Ce mama planueste un fragrant amantului, folosindu-si fiica drept martora?? Ce mama ii cere fiicei minore sa intre in conversatie cu femeia dintr-o relatie anterioara a concubinului ei, pe facebook ???  






Iata poza pe care eu am postat-o pe facebook cu nepotica mea (priviti data)



iata si poza pe care am afisat-o anterior cu Cristina Cioca , fiica si nepotelul :

iata ce a postat fiica si uitati-va la data:


Desi se poate vedea ca a fost etichetata in ambele poze, Cristina Cioca nu a permis postarea si pe peretele ei. M-am gandit ca poate nu a intrat pe facebook, dar spre surprinderea mea, a fost pe facebook si a dat "imi place" ca o postare care a  aparut dupa data la care fiica ei a postat poza ....concluziile le trageti voi!!!!

iata la ce da Cristina Cioca imi place ( priviti data!):


De curand am postat o poza cu ea, fiica minora si nepotelul, pe care Cristina nu are voie sa o posteze pe peretele ei de facebook ( contul se pare ca este doar pentru a-i arata maratia si talentul lui Chitcan). De 1 martie am postat o poza cu nepotica mea....ce credeti ca a facut Cristina Cioca??? Cu ajutorul fiicei, a postat o fotografie cu ea fiica si nepotelul....dar tot neavand permisiunea sa o posteze pe peretele ei. Ce mama  isi foloseste fiica in a-si apara relatia cu Chitcan??? Va redau inca o data ce imi scria pe facebook, aceasta minora....am ramas blocata cate informatii / intimitati  cunostea. Sincer, nu as vrea sa stiu ce discuta Cristina si Lica in fatza acestui copil despre intimitatile lor.....

Iata si e-mailul ei in care imi spunea sa nu divulg "picanteriile".....sa inteleg ca nu e ok sa divulg escrocheriile lui Lica Chitcan , dar ca e ok sa stie o minora toate "picanteriile" din dormitorul mamei !!!!!  


Trag acum concluzia, ca daca ar avea banii mei, i-ar mai plati ceva escapade lui Chitcan cu fosta amanta Lia....

Suntem obligati sa le fim alaturi copiilor toata viata , dar  ei nu sunt unelte de manipulare, sa ne scoatem noi basma curate. Lica Chitcan a preferat sa foloseasca banii destinati educatiei fiului lui, pentru placeri  proprii. Si-a convins fiul sa faca imprumut bancar, ca el sa-si plateasca datoriile.si sedintele de masaj... Cristina si Lica manipuleaza minora in a le face jocul lor. Vom trai si vom vedea ce va iesi dintr-o astfel de educatie parentala.....


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu